fredag 2 september 2011

Bokslut augusti

I slutet av månaden tränade jag lite för att kunna springa en snabb sträcka på Bellmanstafetten. Detta gjorde att ett par pass blev lite kortare än planerat vilket kan anas i statistiken för augusti. Det faktum att jag inte har semester längre syns också i statistiken. Häromdagen kollade jag hur mycket jag sprungit per vecka under sommaren (juni, juli och augusti). Det visade sig att veckor då jag inte hade semester sprang jag 33 km i veckan  och veckor då jag hade semester 44 km.

Siffrorna för augusti med juli inom parentes är:
Total sträcka 171,6 (171,6)
Medeldistans 10,7 (11,4)
Medeltempo 5,26 (5,36)

Tänkte köra sista långpasset på söndag (30 km). Hade ju tänkt springa i MFF-tröja men dom har inte rätt storlek så idag planerar jag att köpa den tröja jag ska springa i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar